Unique selling proposition. Surse de diferențiere în afaceri. Invitat: Gabriel Purcăruș

Vă așteptam la o nouă întâlnire de excepție, unde îl vom avea alături de noi pe Gabriel Purcăruș.

Capitalismul, democrația și dezvoltarea tehnologică au generat o avalanșă de produse și servicii, care acoperă mai toate nevoile umane. Această abundență, deși în sine un lucru bun, tinde să genereze multă confuzie în mintea clienților și, în acelasi timp, să pună în pericol activitatea întreprinderilor comerciale. Cum procedează, în aceste condiții, antreprenorii și companiile pentru a se diferenția de concurență și pentru a-și tăia o felie cât mai mare din tort, din piață, sau deseori, pentru a putea supraviețui?

Una din metode este dezvoltarea unei oferte unice (în engleză USP = Unique Selling Proposition), prin care clientul beneficiază de avantaje nemaiîntâlnite în altă parte și permite antreprenorului sau companiei să se distingă. Împreună, la cursul de marți, vom examina exemple semnificative și vom căuta să extragem lecții pe care le putem aplica afacerii noastre de astăzi pentru a deveni sau a rămâne competitivi.

Dată

mai 31 2022
Expired!

Ora

19:30 - 20:30

Labels

Silver
QR Code

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *