Dacă conținutul cursurilor pe care l-ați achiziționat nu este ceea ce vă așteptați, puteți solicita, în termen de 30 de zile de la achiziționarea conținutului, rambursarea, de către Clubul Marile Cărți, în contul dumneavoastră bancar. Pentru aceasta vă rugăm să ne contactați la office@marilecarti.ro.
Nu vi se acordă nicio rambursare dacă o solicitați după expirarea termenului de 30 de zile. Cu toate acestea, dacă conținutul pe care l-ați achiziționat anterior este dezactivat din motive legale sau de politică internă a Clubului Marile Cărți, aveți dreptul la o rambursare dincolo de această limită de 30 de zile.
Această opțiune de rambursare nu se aplică achizițiilor din planul de Abonament (Bronze, Silver Business, Gold sau Platinum). Dezabonarea de la Abonamentul achiziționat se face exclusiv de către abonat, accesând contul personal de pe site.
Rambursările pentru Abonamente se pot face de către Clubul Marile Cărți doar în eventualitatea efectuării unor plăți duble pentru același Abonament, plăți duble care pot fi justificate.
Cu toate acestea, abonatul are datoria de a-și verifica contul, statutul Abonamentului și tranzacțiile financiare.
În situația cărților cumpărate de pe site în format fizic, aveți dreptul la o rambursare, printr-o cerere făcută la office@marilecarti.ro,în termen de 30 de zile.
Plata cărților cumpărate în format e-book nu se rambursează decât în situația în care documentul PDF sau Audio primit este deteriorat. Și acest lucru poate fi justificat.
În cazul în care considerăm că abuzați de politica noastră de rambursare, cum ar fi cazul în care dumneavoastră ați consumat deja o parte semnificativă a conținutului pe care doriți să-l rambursați sau dacă vi s-a mai rambursat anterior un curs sau produs, ne rezervăm dreptul de a vă refuza rambursarea.
Abuzul politicii noastră de retur, ne dă dreptul de a vă restricționa accesul la conținutul de pe site sau de a vă șterge contul.